HTML

WhiteRibbon

magamnak magamtól magamról

Friss topikok

  • lost_blogger: Szívesen olvasnék valami frisset :) (2011.11.30. 23:07) nyertünk

Címkék

a2 (1) barát (1) barátnő (1) berkesi (1) beton (1) család (1) (1) egyetem (1) első (1) költözés (1) szeged (1) vízilabda (1) Címkefelhő

Archívum

 Nyertünk, nyertünk és nyertünk. Kupát és tapasztalatot :) Büszke vagyok rád Szeged Beton. Én a kis konszolidált, úgy ugrottam fel az utolsó gólnál, ami 12 másodperccel a vége előtt született (nem mellesleg "józsitól"), hogy nem ismertem magamra. Lehet mégis találtam valamit, ami megfogott? Már várom a következő meccset, amire mehetek. Csak az a baj, hogy ezt az élményt várom újra, ami viszont nem igazán fog jönni. Ennek a meccsnek nagy tétje volt. Idegenben játszottunk, és mégis többen voltak a szeged drukkerek, mint a honvéd drukkerek, pedig Pesten volt a meccs. Ez biztos a srácoknak is erőt adott (hát még józsinak a jelenlétem ;). A végén 8-8 volt, és komolyan lehunytam a szemem, elképzeltem, hogy 8-9 lesz a táblán rövidesen, erre a "kis cuki" nem belövi? Szívmelengető volt, megindította a napom elég rendesen. Otthon sokan várták őket, majd az ünneplést szeged egyik kávézójában, majd egy szórakozóhelyén folytatják. Sajnálom, hogy nem lehetek ott, hiszen valamilyen szinten az ember magáénak érzi a győzelmet, ha ott volt elejétől a végéig a meccsen.

A győzelem után hazabandukoltam, gondoltam teszek-veszek, de szerencsére egy régi ismerős felhívott, hogy mit csinálok, Pesten vannak a barátnőjével, eljönnének egy kávéra. Megörültem, ugyanis tényleg vagy 2 éve nem találkoztam vele. A barátnője is kedves volt, bár ezt gondoltam, hogy jól választott. Hasonló értékrendjük van, mint nekem, és az ilyen emberekkel szeretek beszélgetni. Semmi komolyról nem volt szó, csak általános hogy vagy-mi a helyzet-mik a tervek beszélgetés volt. Jót tett ez is a lelkemnek.

Említésre méltó még, hogy ma életemben először megkóstoltam a kelkáposzta főzeléket és ízlett! 

Mára csak ennyit tudtam összeszedni, nem egy eseményekben gazdag, viszont annál tartalmasabb nap volt. Összességében ez egy jó hétvége volt, pihentem is, kikapcsolódni is volt időm, bár a lakást még nem sikerült 100%-ra összerakni a költözés óta. Ez várat magára (és még fog is).

Jó éjt egyetlen olvasóm, Dé :)

wr

ps: ma zölddel írok alá, mert a szurkolópajtásomon A2-n ma ilyen színű felső volt :)

Címkék: vízilabda egyetem szeged beton barátnő barát a2

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://thewhiteribbon.blog.hu/api/trackback/id/tr673375562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lost_blogger 2011.11.30. 23:07:21

Szívesen olvasnék valami frisset :)
süti beállítások módosítása